Wednesday, March 12, 2008

racoricios.


Ceva trebuie sa se miste in tine,pentru o fractiune de secunda,trebuie sa o iubesti.Daca nu poti,nu are rost sa mai incepi.E valabil si invers? Nu stiu sigur.

M-am dus,deci,sa vorbesc cu ea.Eram foarte hotarat,totul parea la locul lui,muzica suna ademenitor din boxe. Un moment de film,totul se misca cu incetinitorul,iar eu ma indreptam spre ea.Cand am ajuns,un editor foarte malicios a dat insa drumul miscarilor normale si m-am simtit zdruncinat.O secunda. Trage aer in piept. Ce vroiam sa zic?! Ii simteam mirosul.textura pielii.Chiar ca nu ma ajuta deloc.Apoi s-a intors spre mine.Avea acea privire de "te cunosc de undeva? ". Sunt interesant,sunt complex,sunt amuzant.Brad pitt. am inceput:

"ahh...."

Unde sunt toate cuvintele astea cand ai nevoie de ele?!

"...buna!" am reusit intr-un final. A fost greu,avea niste gropite absolut adorabile. Oh,nici asta nu ma ajuta prea mult.

Treaba e cam asa,nici nu stiam cum arata pana sa ajung aici.Unul din prietenii mei mi-a zis " uite-te mah la aia ce bucatica buna e". am intors si eu privirea. mare greseala. Nu am apucat sa vad ce inseamna bucatica pentru ca tocmai rade si cumva,jur, ii sclipeau ochii. Sailor-moon effect sau ceva de genu. In boxe se auzea ceva un pic suparat.cred ca Arctic Monkeys.Fake tales of san francisco...na na na naaaa. "i don't want to hear you". prea tarziu pentru asta.plecasem deja. Ii stralucisera ochii ce era sa fac?!

Asa ca,eram aici. Buna. Simplu.Dragutz.Perfect. Cred ca ranjeam,sau paream pierdut.Nu era nici o oglinda.Bum bum bum. Robbie canta Come Undone. Era linia ei. Asteptam.

"nu". a zis.

Ce naiba e cu linistea asta? chiar a zis asta? inca ranjeam. aaaa. ."ce? "

"nu" a repetat.

Am inceput sa rad. Adica radeam de-a binele. Nu ma puteam opri daca va zic. Nu. HA HA.Am facut cale intoarsa iar dupa cativa pasi,m-am intors,inca razand, sa o mai privesc odata.
Si atunci mi-a zambit. Dar zambetele sunt de atatea feluri,iar de nu ar fi,nici ca mi-ar mai placea asa de mult...

Deci,cum continua povestea? A iubit-o sau nu a iubit-o? Nu se stie. Si chiar daca am sti,nu am spune,pentru ca atunci cand spui lucruri magice,ele devin comune.Asa ca nu uitati sa soptiti,cand descoperiti...

No comments: