Friday, January 26, 2007

script..


intro: o camera foarte moderna in stil minimalist , pe fundal se vede bucataria, gen american cu un bar pe care se afla niste sticle. pe canapea sta un barbat bine facut imbracat doar in boxeri. se ridica se uita spre camera si spune zambind:

" cand te uiti la mine vezi un barbat alb, brunet. stiu , arat foarte bine. [ face o pauza ]

acum uite-te inca o data mai de aproape [ camera zoom pe tot corpul de sus pana jos apoi din nou pe chipul lui]

spune-mi. sunt un om bun? sau un om rau? [ rade ]

sa va spun ce mi s-a intamplat acum cateva luni. [ se indreapta spre bar si povesteste in timp ce isi pune niste wiskey intr-un pahar de cristal si apoi adauga gheata din frapiera ]

am cunoscut-o la o petrecerea unui prieten si mi-a atras din prima atentie pentru ca era pur si simplu frumoasa. mi-am dorit imediat sa o am. iar cand imi doresc ceva, trebuie sa il obtin.[zambeste superior ]

am intrat cu ea in vorba rapid si am descoperit ca avea un prieten, de fapt..un logodnic. oricum nu conta. am stat cu ea toata seara si am reusit sa o fascinez destul incat sa accepte o invitatie la o cafea a doua zi. apoi, a fost usor. nu a trebuit decat sa ii schimb niste idei si conceptii mostenite inconstient de la parintii ei conservatori si sa o dezinhib in anumite directii. m-am jucat cu mintea ei pana cand a ajuns sa nu mai fie sigura daca chiar il iubeste pe domnul logodnic. nu era suprinzator, mintea e un lucru usor de manipulat..daca stii cum :)

apoi intr-o seara m-a sunat sa imi spune ca s-a despartit de el si ma invita la ea. ma asteptam la asta si eram pregatit. cand am ajuns mi-a deschis usa si m-a sarutat. nici asta nu a fost surprinzator.apoi am avut cea mai tare partida de sex [ bea din pahar si continua].. din viata ei bineinteles.

imi amintesc ca in timp ce tipa de placere a primit un mesaj,stiu asta pentru ca mesajul a vibrat in pat si asta facut-o sa tipe si mai tare [ rade ]. eram sigur ca e de la el si mi-a adus un ranjet pe fata. cred ca satisfactia e mai mare daca exista si alte mici victorii in jurul celei mai mari.

[lasa paharul pe bar si se uita la ceasul de la mana ]

mi-am pierdut interesul foarte repede dupa aceea ca de obicei, dupa ce am ce imi doresc nu mai exista nici o provocare. asa ca nu am mai sunat-o. m-a mai cautat de cateva ori dar cred ca pana la urma a inteles. a fost un joc si ar fi trebuit sa isi dea seama. cred.. tot timpul e un joc de fapt.

[se indreapta spre usa de la dormitor]

acum ma scuzati dar s-a facut tarziu si trebuie sa ma pregatesc.am o noua provocare asta seara.

[deschide usa si inainte sa intre se mai intoarce odata spre camera ]

ah, si daca va intrebati ce s-a intamplat cu ea, am aflat acum cateva zile ca se casatoreste in curand. uimitor, dar nu am primit o invitatie la nunta [ zambeste iar parca ironic ] .
dar e minunat ca binele invinge intotdeauna..nu-i asa? [ incepe sa rade in timp ce inchide usa.]

[ camera se departeaza de usa focalizandu-se din nou pe canapeaua de piele ,acum goala]

END.

6 comments:

cerv said...

Frank T.J. Mackey style :)

Anonymous said...

u freak ;) anyway...was a nice one that's for sure :D keep doin what u doin there cos it's a good one :p

Anonymous said...

niceee....liked it a lot:) keep'em coming!

rayne said...

thanks guys :) feedbacks are always appreciated :)

@anonymous: let's play hide and seek?!

Anonymous said...

as putea sa-ti spun acum ca o sa se joace cineva si cu tine nu mai fi suparat... insa te voi intreba daca ai simtit vreodata reciprocitatea? pentru ca daca vei zice da, inseamna ca ma recunosti, iar daca vei zice nu inseamna ca e mai bine totusi ca nu ma cunosti... si totusi, pentru the further thoughts, the ones to come after reading this, reciprocitatea este ceea ce iti dorest tu de fapt. which brings me to the first lines: nu mai fi suparat, vezi, se poate...:P

Anonymous said...

i think i know u. u think u know me. si nu sunt suparat...DA?! :))